Konspirationsteorier

Sanninng eller galenskap?

Dagens Annika Dahlqvist-citat

lchf är kul

Annika Dahlqvist (aka Fettdoktorn) har en förmåga att säga saker som förtjänar att citeras. Dagens pärla är hennes svar på varför hon inte går på mammografi. Hon har inte tid, för hon måste rädda oss andra från att dö av myndigheternas kostråd!

”Jag har bara sagt att under rådande förhållanden, med officiella kostråd som gör människorna sjuka, så har jag inte tid att stanna hemma och mammografera mig, när jag i stället kan åka runt i Sverige och föreläsa om vilken kost människor kan äta om de vill få bättre hälsa.”

Häpp!

Till det senaste inlägget

03 september 2009 - Posted by | lchf | , ,

2 kommentarer »

  1. Vad tycker du om min nya design?:)

    Kommentar av Sanna | 03 september 2009 | Svara

  2. Herregud. Det är nästan för dumt för att kommentera. Vad ska man säga? Snacka om dålig ursäkt…

    Kommentar av Mats Eriksson | 03 september 2009 | Svara


Kommentera

